fbpx
מסלולי הטיולים של 2024 כבר באתר, לחצו לפרטים נוספים

אוסטריה בקרוואנים לזוגות
16 בספטמבר 2024

אוסטריה בקרוואנים לזוגות 16 בספטמבר 2024

תאריכים

16.09.24 > 27.09.24

משך טיול

11 ימים

יעדים

אוסטריה גרמניה

אודות טיול זה

בתחילת הסתיו האירופאי, שיירה של קרוואנים עם המון צחוק והווי מיוחד תצא לטיול קרוואנים מותאם לזוגות. 11 ימים בהם נגלה את הקסם ההוד וההדר של אוסטריה, הפנינה האלפינית בה הטבע מפעים והנופים עוצרי נשימה. דרכי נוף נהדרות, מסלולי הליכה נינוחים בטבע, מבצרים וארמונות מימי הביניים, ערים קלאסיות, עיירות קסומות וכפרים ציוריים, בתי קפה ומדרחובים שוקקים, מפלים, נהרות, נקיקי מים, הרים ועמקים מרהיבים, רכבלים לתצפיות נוף ומעברי הרים מרתקים. נופי הטיול הבלתי נשכחים בטיול זה בעונת הסתיו הם התפאורה הרומנטית לשלל הפעילויות והחוויות המותאמות במיוחד לזוגות ובמיוחד לטיול קרוואנים. נטייל ביחד, נחגוג יחדיו, נהנה מפעילויות ומבילויים משותפים במהלך הימים ובשעות הערב, בינינו לבין עצמנו כקבוצה של זוגות בחניוני הקמפינג בהם נלון ונהנה מכל העולמות, מהזדמנות נהדרת של חווייה חברתית משותפת אך גם מחווייה זוגית אינטימית ורומנטית.

טבלה יומית

יום שני - 16.09.24
ישראל גרמניה – מינכן
- נחיתה במינכן
- קבלת הקרוואנים
- הצטיידות בסופר מרקט
- לינה בחניון קמפינג

יום שלישי - 17.09.24
גרמניה, אוסטריה
- שייט קסום לאי במרכז האגם
- סיור מרתק בארמון שעל האי



יום רביעי - 18.09.24
אוסטריה
- נקיק מים
- העיר זלצבורג



יום חמישי - 19.09.24
אוסטריה
- עלייה ברכבל להר המגדל
- טיול בשביל נוף פנוראמי
- עלייה למגדל תצפית מעל צמרות העצים
- מרחצאות חמים

יום שישי - 20.09.24
אוסטריה
- בילוי בעיירה על שפת האגם
- שייט לבילוי בעיירה מרהיבה
- בילוי בעיירה תלוייה על צוק החולש על האגם


יום שבת - 21.09.24
אוסטריה
- סיור מרתק במבצר מימי הביניים
- מופע עופות דורסים
- עלייה ברכבל לתצפיות נוף עוצרות נשימה


יום ראשון - 22.09.24
אוסטריה
- נסיעה בדרך נוף, אחת היפות באירופה
- עצירה בתצפיות מרהיבות
- ביקור בקרחון


יום שני - 23.09.24
אוסטריה
- ביקור מרתק במרכז מבקרים של הפארק הלאומי הגבוה של האלפים
- סיור במפלי הקרימל האדירים
- נסיעה בדרך נוף מרתקת


יום שלישי - 24.09.24
אוסטריה
- טיול רגלי מסביב לאגם הקסום
- ביקור וסיור בגלריית סברובסקי
- ביקור בעיר אינסברוק בירת הטירול האוסטרי


יום רביעי - 25.09.24
אוסטריה, גרמניה
- נסיעת נוף
- הגשר התלוי
- מרחצאות חמים


יום חמישי - 26.09.24
גרמניה
- מרכז קניות
- החזרת הקרוואנים
- לינה בבית מלון


יום שישי - 27.09.24
גרמניה - ישראל
- ארוחת בוקר בבית המלון
- טיסה לישראל



פירוט יומי

יום שני - 16.09.24
ישראל גרמניה – מינכן

טיסה מתל אביב לגרמניה (מינכן), לקיחת הקרוואנים.

נחיתה במינכן, קבלת הקרוואנים, הכרות עם הקרוואן ותפעולו, הצטיידות בסופר מרקט, הגעה ללינה בחניון הקמפינג

יום שלישי - 17.09.24
גרמניה, אוסטריה

יום של אי, שייט, ארמון מלכותי וטבע מרהיב.

מטיילים בסביבת המזח היפה שעל שפת האגם הגדול ושטים בספינת תיירים אל האי הנמצא במרכז האגם. מתהלכים בשבילי האי המטופח ועוברים דרך היער. מגיעים אל הארמון בעל הגנים המרהיבים המזכירים את גני ארמון ורסאי. צופים בנוף שמסביב, נהנים מגני הארמון המטופחים ונכנסים אל הארמון לסיור בין חדרי הארמון בליווי הסברים מרתקים.

יום רביעי - 18.09.24
אוסטריה

יום של נקיק מים מרהיב ועיר יפהפייה.

מטיילים בנקיק מים. חווייה של הליכה במסלול טבע יפה ביותר. באזור הרי האלפים זורמים מים רבים בזרם חזק ובעוצמה. הסלעים העומדים בדרכם של המים נישחקים בתהליך ארוך של שנים רבות. המים חותרים בהתמדה בסלעים וכך נוצר ערוץ המהווה נתיב זרימה למים. לאורך נתיב המים, על שבילים וגשרי עץ כשמסביבנו צוקים גבוהים נלך במסלול נעים מישורי ונוח. חוויית טבע קסומה.
ממשיכים את היום בבילוי בעיר זלצבורג המעניינת, מקום הולדתו של מוצרט. נסתובב ברחובות העיר העתיקה ובין הכיכרות היפות. נסייר במוזיאונים מעניינים, בשוק של העיר, בבתי הקפה ובמסעדות, בגנים מעוצבים, במבצר החולש על העיר, בקתדרלה המרשימה ובעוד נקודות יפות ומעניינות של העיר.

יום חמישי - 19.09.24
אוסטריה

יום של שביל פנורמי שממשיך במגדל שמעל לצמרות העצים ומסתיים במרחצאות חמים.

נוסעים לעיירה ציורית ועולים ברכבל אל הר המגדל. מסיירים בשביל פנורמי ממנו נשקפים נופים מרהיבים ועולים אל ראש המגדל שמעל לצמרות העצים במבנה אליפסי עם עלייה בשיפוע מתון. צופים בנוף המרהיב הנשקף מראש המגדל הכולל את נופיו של היער והאגמים שמסביב. מסיימים את היום בפינוק במרחצאות חמים.

יום שישי - 20.09.24
אוסטריה

יום של שייט ועיירות ציוריות באזור היפה של אגמי אוסטריה.

מטיילים בעיירות ציוריות עם בתים מחושקי עץ מעוטרים בפרחים, יושבים לנוח בבתי קפה ונהנה מהעוגות המפורסמות של האזור. שטים על האגם בנוף מרהיב כשמסביבנו הרים אדירים, יערות וכפרים יפים. מבלים בעיירה נעימה ושוקקת חיים. מטיילים בין סמטאות העיירה ונהנים מאוירה קסומה ומהמון דוכנים ססגוניים וחנויות של מזכרות. ממשיכים בדרכנו ומגיעים לביקור באחת העיירות היפות בעולם, האלשטאט היפה להפליא, שבתיה כמו תלויים על הצוק שמעל לאגם הצלול והפסטורלי.

יום שבת - 21.09.24
אוסטריה

יום של מבצר, עופות דורסים ונוף עוצר נשימה.

עולים לחצר של מבצר יפהפה מימי הביניים, מסיירים בין חדרי המבצר המרתקים תוך כדי הסברים על ימי הביניים, המבצר ותפקידו, מיקומו הלא מיקרי, האביזרים והחיים במבצר בימי הביניים. צופים בנוף המרהיב ממרומי המבצר מתרשמים מהעופות הדורסים במופע מרתק בליווי הסברים מעניינים. עולים ברכבל אל פסגת ההר, חוצים גשר תלוי ומטיילים אל תצפיות נוף מרשימות החולשות על האזור כולו. מנקודות התצפית הדרמטיות שבפסגת ההר צופים בפסגות הרים אדירים ופסגות מושלגות, במפלי מים, בעמק הזרוע בנחלים זורמים, בבקתות כפריות ובמדרונות ירוקים ויושבים לנוח בבית קפה בתצפית על הנוף הנפלא.

יום ראשון - 22.09.24
אוסטריה

יום של דרך נוף מרהיבה, תצפיות וקרחון.

נוסעים בדרך נוף, אחת היפות באירופה. חומים את רכס הרי האלפים מצפון לדרום. מראות נוף יוצאים מן הכלל ילוו אותנו לאורך הדרך עולה. עוצרים בתצפיות נוף מרהיבות, במרכזי מבקרים בהם יתגלו לנו סודות הסביבה המיוחדת, ננוח בבית קפה ממנו נשקף נוף בלתי רגיל ונגיע בשיא הגובה לקרחון ולמרכז מבקרים המתאר את הסביבה ואת הקרחון המעצב ומשפיע על הנוף והסביבה כולה.

יום שני - 23.09.24
אוסטריה

יום של שיאי טבע כמו שיש רק בפארק הלאומי הגבוה של האלפים האוסטרים.

מבקרים במרכז המבקרים של האלפים הגבוהים וזוכים להכיר את הטבע האדיר של האלפים האוסטרים באמצעות צפייה בסרטים במסכי ענק, בתלת מימד ובמסך 360 איך נוצרים קרחונים, איך נראה האזור בכל אחת מארבע עונות השנה, מפולות שלגים ועוד תופעות טבע אופייניות לאזור מוצגים באמצעים טכנולוגים מתקדמים ויוצרים חווייה שובת עיין ומעניינת.

ממשיכים בדרכנו לחווית טבע מרשימה ומרהיבה בסיור במפלי הקרימל האדירים, הגבוהים ביותר באירופה. הולכים לאורך המפלים הנופלים בשלושה שלבים מחלקם העליון ומתרשמים מיופיים. עוצרים בתצפיות ובנישות יפות מהן רואים את המפלים מזויות שונות ובחלקן אפילו נזכה לחוש את רסס המים. הדרך לחניון הקמפינג הקסום אליו מגיעים הער עוברת בדרך נופית מרהיבה המתחילה בתצפית יפהפייה על המפלים וממשיכה אל שיא הגובה של מעבר ההרים משם יורדים אל העמק כשמולנו נופים עוצרי נשימה

יום שלישי - 24.09.24
אוסטריה

יום של טבע, קריסטלים ועיר קסומה.

את הבוקר מתחילים בטיול רגלי נינוח מסביב לאגם קסום בנוף אוסטרי טיפוסי ומשם ממשיכים לעולם הקריסטלים. סיור בלתי נשכח בין חדרים מעוצבים בכמות בלתי נתפשת של קריסטלים צבעוניים ונוצצים יחשוף עבורנו עולם מרשים מלא זוהר, צבע ויצירתיות. חווייה מיוחדת ובסופה החנות של מוצרי סברובסקי. ממשיכים לבילוי בעיר מלאת הקסם והאוירה - אינסברוק. מבקרים באתריה המפורסמים של העיר ונהנים מהמדרחוב שוקק החיים. לחובבי הז'אנר יוכלו להגיע למרכז קניות ולהנות משופינג.

יום רביעי - 25.09.24
אוסטריה, גרמניה

יום של טבע, ומרחצאות חמים

נוסעים בדרך נוף מרתקת לקראת סגירת המעגל של הטיול שלנו. חוצים את האלפים האוסטרים – הפעם מדרום לצפון דרך מעבר הרים יפה עם עצירה בתצפית נוף מפתיעה ומרשימה מאוד. ממשיכים בנסיעה ומדרכנו בכביש נבחין בגשר התלוי הגבוה המתוח בין שני הרים. נעלה אל הכניסה לגשר במעלית ונחצה אותו כשמתחתנו כל העולם והנוף המרהיב שמסביב. מגיעים למרחצאות החמים ונהנים מערב של פינוק בהם טובלים בבריכות חמות, ג'קוזי מפנק, ספא ועוד פינוקים מרגיעים.

יום חמישי - 26.09.24
גרמניה

יום של מרכז קניות ופרידה מהקרוואנים.

מבלים במרכז קניות וממשיכים בנסיעה לתחנת השכרת הקרוואנים. נפרדים מהקרוואנים ונוסעים לבית המלון בו נלון בלילה האחרון של הטיול שלנו. חוגגים ערב טיול אחרון בסעודה משותפת במסעדה.

יום שישי - 27.09.24
גרמניה - ישראל

יום של חזרה הביתה

אוכלים ארוחת בוקר בבית המלון ויוצאים אל הדרך הביתה. טיסת בוקר לישראל

בא לכם? בואו!

האתר מוגן על ידי reCAPTCHA ומדיניות הפרטיות של Google ותנאי השירות שלה חלים. מדיניות הפרטיות ו תנאי השירות.
דילוג לתוכן